Często zadawane pytania
Produkty
Czy istnieje zamówienia na panele sufitowe z inną grafiką niż te, które znajdują się w ofercie?
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Jeśli masz swój pomysł chętnie pomożemy Ci w realizacji!
Czy panele sufitowe mogą być montowane w obiektach użyteczności publicznej?
Tak, nasze panele mają wszystkie niezbędne certyfikaty.
Zamówienie
Jak użyć kodu rabatowego?
Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy w sklepie, dodaj produkty do koszyka, a następnie kliknij "Realizuj zamówienie". W podsumowaniu zamówienia, po prawej stronie, poniżej kwoty do zapłaty, znajdziesz opcję "Kod rabatowy". Wpisz kod rabatowy i naciśnij "Zastosuj". Po jej naciśnięciu kwota w podsumowaniu zamówienia powinna zostać obniżona.
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Czas dostawy zamówienia wynosi do 10 dni.
Jakie są metody dostawy?
Dostępne metody dostawy to: InPost Kurier, InPost za pobraniem, Kurier DPD oraz Kurier DPD za pobraniem.
Czy mogę zmienić adres doręczenia?
Jeśli chcesz zmienić adres doręczenia przesyłki, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. Po przekazaniu zamówienia firmie kurierskiej zmiana adresu doręczenia możliwa jest za pośrednictwem strony przewoźnika.
Jak mogę anulować zamówienie?
Swoje zamówienie możesz anulować przed przekazaniem go do realizacji.
Zwroty i reklamacje
Jak mogę zwrócić produkt?
Każdy produkt zakupiony w sklepie można zwrócić w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia.
Jak mogę złożyć reklamację?
Skontaktuj się z nami przez formularz na stronie kontaktowej.
W jaki sposób otrzymam zwrot środków?
W przypadku pozytywnie rozpatrzonego zwrotu bądź reklamacji zwrot należności odbywa się w takiej samej formie, w jakiej dokonano zapłaty za zamówienie.
Moje konto
Jak stworzyć konto?
Konto możesz stworzyć klikając w nawigacji ikonkę konta.
Zapomniałem/-am hasła do logowania – co zrobić?
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do logowania, możesz skorzystać z opcji resetowania. Wejdź na stronę logowania i naciśnij "Zapomniałeś hasła". W formularzu zostaniesz poproszony/-a o podanie adresu e-mail, z którego zostało założone konto.
Jak mogę zmienić dane na swoim koncie?
Wszystkie informacje, które zostały przez Ciebie wprowadzone w koncie użytkownika, możesz na bieżąco zmieniać.